Weboldalunk a többi webshophoz hasonlóan cookie-kat használ a jó működés és a felhasználók kényelme érdekében. Részletek az Adatkezelési tájékoztatóban. Elfogadom
Termékek Menü
0
Ön itt jár: > >

Garancia

Garanciális feltételek

 

A cégünk által forgalmazott termékekre a törvényben előírt, illetve a gyártó által vállalt garanciaidőt vállaljuk. A jótállási jeggyel ellátott termékek garanciális igényét eredeti jótállási jeggyel lehet érvényesíteni. Jótállási jeggyel nem rendelkező termék esetén a számlával vagy annak másolatával kezdeményezhető a garanciális javítás vagy csere. Egyes elektromos kéziszerszámgyártók a vásárlást követő 30 napon belül elvégzett internetes regisztráció esetén a jótállási jeggyel érvényesíthető 1 éves garanciát 3 évre hosszabbítják meg, választékunkban ilyenek a METABO,  kék BOSCH, DeWALT XR akkumulátoros gépek.. A felsorolt márkájú gépek (1 éven túli) garanciális javításra küldésekor mellékelni kell a regisztrációt visszaigazoló lapot is.

Mi a teendő meghibásodás esetén? Kérjük, haladéktalanul jelezze vevőszolgálatunkon 33/431-679 telefonszámon vagy az info@tolnaiszerszam.hu  címen vagy a webáruház „Hibabejelentés” menüpontjában.  Ha a tőlünk vásárolt termék garanciaidőn belül meghibásodott, munkatársaink készséggel segítenek a probléma gyors megoldásában. A reklamáció kivizsgálásáról, annak eredményéről és a további teendőkről 2 munkanapon belül írásban tájékoztatjuk.

A meghibásodott terméket visszajuttathatja üzletünkbe postán, futárral vagy személyesen, ez esetben továbbítjuk a terméket az illetékes javítószolgálathoz. Lehetősége van arra is, hogy közvetlenül a termék márkaszervizéhez forduljon, az ehhez szükséges tudnivalókat a jótállási jegy tartalmazza. A beszállítás költsége a vásárlót terheli. Portós vagy utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni, azt minden esetben visszaküldjük a feladónak.

Fontos, hogy a futárral vagy postai úton visszaküldött termékhez az eredeti jótállási jegyen és a garanciaviselő igénye szerinti számlamásolaton kívül mellékelje a hiba leírását és a napközbeni telefonos elérhetőségét is. Szíveskedjék a visszaküldött terméket gondosan becsomagolni, mert a szállításkor keletkezett esetleges károkért nem vállalunk felelősséget. Az illetékes szerviz a szükséges átvizsgálást elvégzi, dönt a termék javításáról vagy cseréjéről. A nem rendeltetésszerű használat miatt keletkezett károkból eredő költségek a felhasználót terhelik (javítási és szállítási költség).

Fontos tudnivalók a garancia érvényesítéséről


A garancia gyártási és anyaghibára vonatkozik, és azt jelenti,hogy a gyártó garantálja, hogy a termék egy meghatározott időtartamon belül kifogástalanul fog működni. Nem vonatkozik a garancia azokra az alkatrészekre, amelyek a felhasználás során természetes vagy a munkavégzéssel kapcsolatos kopásnak vannak kitéve, ilyenek például a szénkefék, csapágyak, tömítések, kenőanyag valamint a külső erőhatás által keletkezett törések, kábelsérülés, és a karbantartás hiányából eredő meghibásodások.

A meghibásodás észlelését követően a Vásárló köteles haladéktalanul beszüntetni a termék használatát és gondoskodni a javítószolgálathoz juttatásáról, mert az ennek elmulasztásából eredő járulékos károkra a garancia nem vonatkozik, továbbá nem tudunk felelősséget vállalni az ebből eredő egyéb következményekért sem (pl. személyi sérülés stb..)

Amennyiben Ön fogyasztóként jótállási vagy szavatossági igényét kívánja érvényesíteni, úgy kötelezően, minden esetben jegyzőkönyvet veszünk fel, amelyben többek közt rögzítésre kerül a hiba leírása, a szerződéskötés időpontja. A szerződés létrejöttét Önnek kell bizonyítania.  A garanciális javítást az illetékes javítószolgálatnak a termék átvételétől számított 15 napon belül kell elvégeznie. Amennyiben a 15 nap eredménytelenül telik el, Ön kérheti a vételár visszafizetését. Jótállási vagy szavatossági igényének esetleges elutasítása esetén Ön a gazdasági kamarák mellett működő békéltető testülethez fordulhat.

Megszűnik a jótállás az alábbi esetekben:
- a vevő nem rendelkezik jótállási jeggyel
- a jótállási jegyen bármilyen utólagos átírás vagy javítás látható
- a terméket illetéktelenül megbontották, szétszedték, javították
- nem rendeltetésszerű használat, túlterhelés esetén
- nem megfelelő feszültségre kapcsolás, külső behatás, rongálás, elemi kár
- nem megfelelő üzemanyag, kenőanyag használata (benzinüzemű gépeknél)
 

A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 3 munkanapon belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó. A 3 munkanapos csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 3 munkanapos cserét. 

 

Szerviz elérhetőségek

  • METABO – METABO Hungária Kft. 1103 Bp. Noszlopy út 30. Tel.: 06-1-434-2225
  • DeWalt – Rotel Kft. 1163 BP. Thököly út 17. Tel.. 06-1-404-0014, 06-1-403-2260
  • Workers Best – Tolnai Szerszám Kft. 2510 Dorog,István király u. 18. Tel.: 33/431-679, 33/503-010
  • Profi Air – Tolnai Szerszám Kft. 2510 Dorog, István király u. 18. Tel.: 33/431-679, 33/503-010

Amennyiben a fentiekben nem talált kielégítő választ a felmerült kérdéseire, hívja vevőszolgálatunkat a 33/431-679-es telefonon vagy írjon e-mailt az info@tolnaiszerszam.hu címre,
 

Kategóriák
Kérdése van? bal oldalon

Kérdése van?

26 éves tapasztalatunkkal és tudásunkkal segítünk a megfelelő szerszám kiválasztásában

Telefon: 33/431-679